Znaczenie nagrań wideo w budowaniu personal brandingu- KiszmaszTV – Grzegorz Kiszluk – odcinek 9

/ / 31.10.2017, BIZNES, Grzegorz Kiszluk, Kiszmasz TV, social media, Strona główna

W nowym odcinku programu KiszmaszTV pojawią się naprawdę wyjątkowi goście. Będą to Dominika Maciołek dyrektor sprzedaży w telewizji internetowej Słodki Live oraz Tomasz Słodki pomysłodawca i założyciel kanału. Porozmawiamy o tym, jak nagrania wideo sprawdzają się w budowaniu personal brandingu i co można dzięki temu osiągnąć.

Goście Grzegorza Kiszluka opowiedzą o tym, jak media elektroniczne wpływają na budowę PR i kanału dystrybucji. W natłoku informacji ważne jest, aby odbiorcy mogli odnaleźć  treści, które są nie tylko interesujące, ale i pozwalają dowiedzieć się nowych rzeczy. W związku z tym wymaga się aby przekaz skonstruowany był w taki sposób aby zaoszczędził  czas, a także pomógł rozwinąć zasoby. Dlatego w naszym programie zastanowimy się nad tym, jak marki mogą poprzez multimedia, nie tylko reklamować swoje usługi, ale także występować w roli ekspertów dzieląc się doświadczeniem i tym samym budować zaufanie u potencjalnych klientów.Poruszymy także temat przyszłości treści wideo w biznesie oraz nowoczesnych narzędzi dotarcia do klienta i odbiorcy, a także zdradzimy kulisy powstania Rocznej Akademii Wystąpień Publicznych Tomasza Słodkiego. Zapraszamy serdecznie!

Marta Majer

 

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

autor

Grzegorz Kiszluk

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.