Zadbajmy o zgodę na wykorzystanie wizerunku – Grzegorz Majewski

/ / EKSPERCI, Grzegorz Majewski, Multiferencje, Multiferencje - Inspiracje, Opinie, Prawo, Tomasz Słodki

Nagrywanie filmów promocyjnych to już standard każdego działu marketingu. Nie od dziś wiadomo, że filmy sprzedają i budują wizerunek lepiej. W przypadku nagrywania pracowników, współpracowników, kontrahentów czy obce osoby, warto zadbać o zgodę na wykorzystanie wizerunku. Dlaczego, o tym Grzegorz Majewski, aplikant adwokacki.

Rozmowa została nagrana podczas premiery Multiferencji – 9.11.2015 roku, w naszym studiu telewizyjnym.

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

Tekst ukazał się w magazynie

Multiferencje

Multiferencje to specjalistyczny magazyn poświęcony transmisją online i webinariom, wydany w nakładzie 3000 egzemplarzy. Dystrybuowany do dyektorów marketingu, sprzedaży, HR-u i PR-u oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Redaktorem naczelnym jest Tomasz Słodki. 

Ponad trzydziestu specjalistów rynkowych dzieli się swoimi doświadczeniami w transmitowaniu na żywo.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.