Własna szkoła jazdy – jak wyróżnić się spośród konkurencji

/ / BIZNES, DORADZTWO, Doradztwo, Marcin Murawski, PRZEDSIĘBIORCY, Tomasz Słodki

Czy założenie firmy zajmującej się szkoleniami kierowców to dobry sposób na biznes? Czy istnieją skuteczne sposoby, żeby wyróżnić się spośród coraz liczniejszej konkurencji? W jaki sposób zarządzać przedsiębiorstwem na małym, lokalnym rynku? Co robić, kiedy sukces wydaje się niemożliwy lub bardzo odległy? W jaki sposób postępować z ludźmi, żeby polecali nasze usługi swoim znajomym?

Współcześnie na polskim rynku działa coraz więcej firm świadczących usługi z zakresu szkolenia kierowców. Jedynie części z nich udaje się osiągnąć stabilną pozycję na rynku. O dziwo o sukcesie nie zawsze decydują nakłady finansowe wniesione przez założyciela.

Marcin Murawski – właściciel Szkoły Jazdy Prema przekonuje, że oprócz umiejętności, do stworzenia dobrej marki potrzebna jest pasja, uczciwość i odpowiednie podejście do klienta. Nie bez znaczenia jest również pozytywne myślenie i wizualizacja.

W tym odcinku znajdziemy odpowiedzi na pytania:

  • Jak założyć szkołę jazdy od podstaw?
  • Jakie cechy należy posiadać, żeby zacząć zarabiać w tej branży?
  • Jak zjednać sobie klientów?

Edyta Goźlińska

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

autor

Tomasz Słodki

Tomasz Słodki (ur. 25.09.1983) - dziennikarz, biznesmen, redaktor naczelny magazynu Multiferencje - prowadził programy w największych polskich stacjach radiowych i telewizyjnych.

Pasjonat nowych technologii - wprowadził na polski rynek nowoczesne transmisje on-line oraz audio & video release dla klientów korporacyjnych. Organizował festiwale muzyczne oraz akcje charytatywne. Realizował projekty na całym świecie tworząc multimedialny portal podróżniczy. Bezgranicznie realizuje swoje pasje.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.