Webinarium = sukces! – Anna Krawczak

/ / Anna Krawczak, EKSPERCI, Filmy-webinaria, Multiferencje, NUMER1, Opinie, Tomasz Słodki, Tomasz Słodki - Webinaria, Webinaria

Byłam sceptycznie nastawiona do organizowania debat wi­rtualnych z pacjentami. Sądziłam, że to nie chwyci. Okazało się,
że jest to nowe narzędzie komunikacyjne, wynikające też ze zmiany po­koleniowej. Wi­dzę to po rosnącej liczbie osób biorących udział
w webinariach i zadających pytania. Ludzie nie chcą czytać długich te­kstów, coraz więcej osób chce uzyski­wać informacje, ale w sposób, który będzie dla nich atra­kcyjny wizualnie i na pewno webinaria są taką formą. Poza tym dla pacjentów niezwykle ważna jest interakty­wność. Słuchanie jest dobre w gabinetach lekarskich, ale kiedy z ta­kiego gabinetu się wychodzi, pojawiają się pytania. Debata internetowa daje możliwość uzyskania odpo­wiedzi. I to anonimowo!

Ciekawa komunikacja

Kliniki zatrudniają swoich marketingowców, którzy aranżują przestrzeń, ale nie mają pojęcia, że pacjenci odbierają to inaczej. Podobnie jest z komunikacją – firmy potrafią zainwestować duże pie­niądze w coś, co wydaje im się, że zadziała, natomiast nie wiedzą o tym, że odbiorcy oczekują czegoś zupełnie innego. Widzę, jak funkcjonują czaty pacjencie, i czuję, że ludzie tej formy komunikacji oczekują. Myślę, że powinny być one jeszcze bardziej interaktwyne. Pa­cjent wyrósł już z czasów, w których był petentem. Teraz jest partnerem i musi być tak traktowany. Niestety, nadal podejście ulo­tkowo-ekskatedralne przeważa…., ale niedługo odejdzie do lamusa!

aniaAnna Krawczak – przewodnicząca Stowarzyszenia Nasz Bocian

Stowarzyszenie Nasz Bocian zrealizowało kilkanaście debat internetowych w formie programów telewizyjnych. Były one dostępne na żywo ze strony internetowej organizacji, a także poprzez YouTube. W każdym spotkaniu brało udział nawet 300 osób, które na żywo mogły zadawać pytania lekarzom oraz ekspertom.
W trakcie webinariów dołączane były dodatkowe materiały oraz pokazywane filmy prezentujące kliniki. Każdy odcinek trwał od 40 do 90 minut. Rozmowy były przeplatane krótkimi filmami pre­zentującymi najważniejsze tematy związane z leczeniem niepło­dności.

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

Tekst ukazał się w magazynie

Multiferencje

Multiferencje to specjalistyczny magazyn poświęcony transmisją online i webinariom, wydany w nakładzie 3000 egzemplarzy. Dystrybuowany do dyektorów marketingu, sprzedaży, HR-u i PR-u oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Redaktorem naczelnym jest Tomasz Słodki. 

Ponad trzydziestu specjalistów rynkowych dzieli się swoimi doświadczeniami w transmitowaniu na żywo.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.