Webinarium – nietypowe rozpoczęcie

/ / Doradztwo, EKSPERCI, Inspiracje, Multiferencje, Multiferencje - Inspiracje, Tomasz Słodki

Niekonwencjonalnych sposobów na rozpoczęcie webinarium może być wiele. Możemy zacząć od filmu, który zajawi to, o czym za chwilę będziemy rozmawiali. W przypadku premiery naszej gazety, zdecydowaliśmy się na pokazanie redakcji od kuchni, zmontowaliśmy 3-minutowy film, w którym pokazaliśmy fragmenty przygotowań do wydania gazety, umieściliśmy fragmenty wypowiedzi autorów, oraz gości, z którymi przeprowadziliśmy wywiady. Zależało nam na podkreśleniu charakteru uroczystości – muzyką, która zabrzmiała bajkowo. Dzięki sprytnemu i dynamicznemu montażowi, oglądało się to bardzo przyjemnie.

Warto zwrócić uwagę, że większość filmu jest nagrana wcześniej i zmontowana, poza fragmentem ze studia, który w zwolnionym tempie pojawił się na żywo. Po nim dalsze emisja filmu z komputera emisyjnego.

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

Tekst ukazał się w magazynie

Multiferencje

Multiferencje to specjalistyczny magazyn poświęcony transmisją online i webinariom, wydany w nakładzie 3000 egzemplarzy. Dystrybuowany do dyektorów marketingu, sprzedaży, HR-u i PR-u oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Redaktorem naczelnym jest Tomasz Słodki. 

Ponad trzydziestu specjalistów rynkowych dzieli się swoimi doświadczeniami w transmitowaniu na żywo.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.