Wdrożenie systemu Sugar w Deutsche Telefon – eVolpe – odcinek 9 – wersja z napisami. Co Deusche Telefon dało wdrożenie CRM?

/ / 31.10.2017, BIZNES, CRM, eVolpe, Strona główna, Technologie

– Ta niemiecka firma miała problemy z samodzielnie wdrożonymi rozwiązaniami, których architekt już nie pracuje w firmie – opowiada Drazen Raguz z SugarCRM, która wprowadzała system CRM w Deusche Telefon. Firma więc szukała jednego systemu, który połączy cała komunikację w firmie, ale też aktywność klientów w ramach jednego systemu. – Postawili na Sugar, chociażby z tego względu, że to bardzo elastycznie rozwiązanie – dodaje Raguz. Co Deutsche Telefon zyskał na wdrożeniu CRM? – Przede wszystkim firma dostała obraz wszystkich relacji z klientami. W firmie zauważono też, że wskaźnik dostosowania się do użytkownika, czyli tzw. user adaptaion, pracowników, którzy posługiwali się CRM, wzrósł aż o 67 procent – mówi  Drazen Raguz.

 

Mateusz Madejski

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

autor

eVolpe

Firma eVolpe specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm w zakresie systemów klasy CRM. Doradza, analizuje i dobiera odpowiednie systemy CRM, które następnie wdraża i odpowiednio dostosowuje. Świadczy również usługi serwisu i optymalizacji wdrożonych systemów.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.