Systemy CRM – sprzedaż od A do Z

/ / BIZNES, CRM, Marcin Różański, PRZEDSIĘBIORCY

CRM – czyli Customer Relationship Management – to nie tylko systemy, to filozofia prowadzenia biznesu – mówi w programie Słodki Live Marcin Różański, CEO firmy eVolpe Consulting Group, zajmującej się wdrażaniem systemów CRM.

W CRM w centrum jest klient i działania z nim związane – dodaje Różański. Czym więc konkretnie są systemy CRM? To krwiobieg firmy, który gromadzi i przechowuje dane o klientach, obsługuje ich, chociażby zaskakując ciekawą, sprofilowaną ofertą.

Co wyróżnia eVolpe?

– Na rynku jest wiele rozwiązań, ale my połączyliśmy zalety większości z nich i zaoferowaliśmy open source. Poza systemem, oferujemy także kod programistyczny – mówi Różański.

– Nasze rozwiązania działają chociażby w firmie MAN. Program zbiera tam informacje o kliencie, klasyfikuje go, generuje oferty i zajmuje się wydawaniem produktu. A menedżerowie dostają o wszystkim szczegółowe raporty i prognozy.

Mateusz Madejski

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

autor

Tomasz Słodki

Tomasz Słodki (ur. 25.09.1983) - dziennikarz, biznesmen, redaktor naczelny magazynu Multiferencje - prowadził programy w największych polskich stacjach radiowych i telewizyjnych.

Pasjonat nowych technologii - wprowadził na polski rynek nowoczesne transmisje on-line oraz audio & video release dla klientów korporacyjnych. Organizował festiwale muzyczne oraz akcje charytatywne. Realizował projekty na całym świecie tworząc multimedialny portal podróżniczy. Bezgranicznie realizuje swoje pasje.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.