Sugar jest wyjątkowy na rynku CRM – eVolpe – odcinek 10- Polskie napisy

/ / 07.11.2017, BIZNES, CRM, eVolpe, Strona główna, Technologie

W dzisiejszym programie CRM – jedna idea, tysiące możliwości porozmawiamy na temat systemu SugarCRM oraz zakłócenia statusu quo w biznesie.

Naszym dzisiejszym gościem jest dyrektor sprzedaży SugarCRM Drazen Raguz. Opowie nam o tym na czym polega łączenie klienta z firma na poziomie emocjonalnym i psychologicznym, oraz dlaczego posiadanie cyfrowych danych klienta jest podstawą nowoczesnego biznesu. Poruszymy także takie tematy jak, najczęstsze błędy popełniane w podejściu do klienta, oraz sposoby na zdobycie przewagi nad konkurencją. Odpowiemy także na pytanie czy CRM jest odpowiednim narzędziem do budowania Customer Experience, oraz co należy rozważyć wybierając oprogramowanie CRM. Zastanowimy się także nad przyszłością biznesu w obliczu wynalezienia nowoczesnych technologii i tego, jak poradzi sobie z tym system CRM. Zapraszamy serdecznie!

Marta Majer

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

autor

eVolpe

Firma eVolpe specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm w zakresie systemów klasy CRM. Doradza, analizuje i dobiera odpowiednie systemy CRM, które następnie wdraża i odpowiednio dostosowuje. Świadczy również usługi serwisu i optymalizacji wdrożonych systemów.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.