Polacy nie chcą amerykańskiego stylu sprzedaży – Johanna Marzena Zeyer o rynku niemieckim

/ / EKSPERCI, Johanna Marzena Zeyer, Multiferencje, Multiferencje - Inspiracje, Opinie, Polska i świat, Tomasz Słodki

Rynek niemiecki zaskakuje – od lat organizowane tam webinaria są profesjonalne, a po zakończeniu, uczestnicy otrzymują pakiet materiałów informacyjnych, ale także tych, które podczas szkolenia były prezentowane. Niemiecki styl sprzedażowy także odbiega od amerykańskiego – jest mniej agresji i promocji. Choć w Polsce tego typu systemy są używane (wielka promocja z 10 000 na 900 zł), to jednak rodacy nie lubią agresywnej sprzedaży. Co jeszcze różni oba rynki (polski i niemiecki) o tym w filmie poniżej.

Rozmowa została nagrana podczas premiery Multiferencji – 9.11.2015 roku, w naszym studiu telewizyjnym.

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

Tekst ukazał się w magazynie

Multiferencje

Multiferencje to specjalistyczny magazyn poświęcony transmisją online i webinariom, wydany w nakładzie 3000 egzemplarzy. Dystrybuowany do dyektorów marketingu, sprzedaży, HR-u i PR-u oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Redaktorem naczelnym jest Tomasz Słodki. 

Ponad trzydziestu specjalistów rynkowych dzieli się swoimi doświadczeniami w transmitowaniu na żywo.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.