Miłość do sztuki i prowadzenie biznesu – to da się połączyć

/ / 05.09.2017, Doradztwo, PRZEDSIĘBIORCY, Strona główna, Tomasz Słodki, wizerunek

Czy można połączyć zamiłowanie do sztuki i smykałkę do biznesu? W jaki sposób tworzyć oryginalne meble promując jednocześnie polskich artystów? Jak stworzyć niepowtarzalne przedmioty, które będą cieszyły się zainteresowaniem na całym świecie? Okazuje się, że jest to jak najbardziej realne.

Człowiek, który przebywa w swoim domu powinien czuć się w nim dobrze – przekonują Agnieszka Mikos i Marek Przywalny z firmy DesignOmania. Nasi goście znaleźli swój pomysł na oryginalną firmę, dzięki której mogą połączyć zamiłowanie do sztuki, umiejętności zarządzania biznesem, a także chęć promowania polskich artystów na całym świecie. Firma DesignOmania specjalizuje się w tworzeniu unikalnych przedmiotów, dzięki którym każde wnętrze nabiera niepowtarzalnego charakteru.

Z dzisiejszego odcinka można się dowiedzieć:

  • Jak promować lokalnych artystów i rzemieślników na międzynarodowym rynku?
  • Jak wykorzystać zamiłowanie do sztuki w biznesie?
  • Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle licznej konkurencji?

Edyta Goźlińska

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

autor

Tomasz Słodki

Tomasz Słodki (ur. 25.09.1983) - dziennikarz, biznesmen, redaktor naczelny magazynu Multiferencje - prowadził programy w największych polskich stacjach radiowych i telewizyjnych.

Pasjonat nowych technologii - wprowadził na polski rynek nowoczesne transmisje on-line oraz audio & video release dla klientów korporacyjnych. Organizował festiwale muzyczne oraz akcje charytatywne. Realizował projekty na całym świecie tworząc multimedialny portal podróżniczy. Bezgranicznie realizuje swoje pasje.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.