Kompetencje międzykulturowe – mapa, którą można przeczytać

/ / BIZNES, DORADZTWO, Doradztwo, Katarzyna Richter, PRZEDSIĘBIORCY, ROZWÓJ, Tomasz Słodki

Dlaczego bariera kulturowa jest poważną przeszkodą dla firm, które chcą wejść na zagraniczne rynki? Czy istnieją sposoby, żeby z powodzeniem rozkręcić biznes na obszarach obcych nam kulturowo? Czy bez wieloletnich studiów można zdobyć kompetencje międzykulturowe? Jak z sukcesami występować przed międzynarodową publicznością?

Bariera międzykulturowa jest poważnym problemem dla wielu przedsiębiorców zainteresowanych zagranicznymi rynkami. Często nieznajomość zwyczajów w innych społeczeństwach może zniweczyć biznesowe plany.

Katarzyna Richter – psycholog międzykulturowy z wieloletnim doświadczeniem, właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej Deal with Culture przekonuje, że kompetencje międzykulturowe są jak mapa, która pozwala poruszać się po obcym terytorium. Dzięki pomocy mentora z dużym doświadczeniem międzykulturowym można uzyskać dostęp do tej mapy.

Z rozmowy dowiemy się:

  • Jakie cechy są potrzebne osobie, która chce pokonać barierę międzykulturową?
  • Co powinni zrobić przedsiębiorcy zainteresowani prowadzeniem biznesu w innej kulturze?

Edyta Goźlińska

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

autor

Tomasz Słodki

Tomasz Słodki (ur. 25.09.1983) - dziennikarz, biznesmen, redaktor naczelny magazynu Multiferencje - prowadził programy w największych polskich stacjach radiowych i telewizyjnych.

Pasjonat nowych technologii - wprowadził na polski rynek nowoczesne transmisje on-line oraz audio & video release dla klientów korporacyjnych. Organizował festiwale muzyczne oraz akcje charytatywne. Realizował projekty na całym świecie tworząc multimedialny portal podróżniczy. Bezgranicznie realizuje swoje pasje.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.