Nie tylko Forex korzysta z webinariów – Aleksander Foks

/ / Aleksander Foks, EKSPERCI, Multiferencje, Multiferencje - Inspiracje, Tomasz Słodki

Branża finansowa ma duży potencjał – mówi Aleksander Foks. I rzeczywiście branża finansowa dość mocna zainwestowała w szkolenia poprzez webinaria. Przynosi to konkretne efekty i zyski – pozyskanie nowego odbiorcy jest dość tanie, a przy okazji można pokazać mu jak grać na giełdzie.

Dzięki tej nowoczesnej formie buduje się lojalność, ale też przyzwyczaja internautów do wiedzy, którą w takiej formie przekazuje się szybko i konkretnie. No i zasięg też ma tu znaczenie – można dotrzeć do Polaków na całym świecie.

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

Tekst ukazał się w magazynie

Multiferencje

Multiferencje to specjalistyczny magazyn poświęcony transmisją online i webinariom, wydany w nakładzie 3000 egzemplarzy. Dystrybuowany do dyektorów marketingu, sprzedaży, HR-u i PR-u oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Redaktorem naczelnym jest Tomasz Słodki. 

Ponad trzydziestu specjalistów rynkowych dzieli się swoimi doświadczeniami w transmitowaniu na żywo.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.