Dobre zdjęcie przepustką do kariery?

/ / BIZNES, DORADZTWO, Piotr Celiński, PRZEDSIĘBIORCY, Tomasz Słodki, wizerunek

Czy za pomocą jednego zdjęcia można zbudować wizerunek biznesowy? Czy ludzie rzeczywiście oceniają nas na podstawie fotografii? Czym dokładnie zajmuje się fotograf w branży biznesowej? Czy fotograf ślubny będzie dobrym fotografem biznesowym? Jakie firmy korzystają z usług fotografii biznesowej?

Fotografia biznesowa jest nową specjalizacją w branży fotograficznej. Duże zainteresowanie takimi usługami pokazuje, że osoby zajmujące się tworzeniem profesjonalnych biznesowych zdjęć są bardzo potrzebne.

Piotr Celiński, fotograf biznesowy opowiada o swojej ścieżce zawodowej i wyborach, które doprowadziły go do miejsca, w którym aktualnie się znajduje. Nasz gość przekonuje, że dobry fotograf współpracujący z ludźmi biznesu powinien posiadać kompetencje interpersonalne i dojrzałość, które pozwalają mu wydobyć ze swoich klientów to co najlepsze.

W wywiadzie pojawią się między innymi odpowiedzi na pytania:

  • Jak wygląda sesja w studio fotografa biznesowego?
  • Jak zrobić dobre zdjęcie biznesowe?
  • Co zrobić, żeby współpraca z klientem przebiegała pomyślnie?

Edyta Goźlińska

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

autor

Tomasz Słodki

Tomasz Słodki (ur. 25.09.1983) - dziennikarz, biznesmen, redaktor naczelny magazynu Multiferencje - prowadził programy w największych polskich stacjach radiowych i telewizyjnych.

Pasjonat nowych technologii - wprowadził na polski rynek nowoczesne transmisje on-line oraz audio & video release dla klientów korporacyjnych. Organizował festiwale muzyczne oraz akcje charytatywne. Realizował projekty na całym świecie tworząc multimedialny portal podróżniczy. Bezgranicznie realizuje swoje pasje.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.