Byłem sceptycznie nastawiony do webinariów… coś się zmieniło – Adam Gieniusz

/ / Adam Gieniusz, EKSPERCI, Kultura, Multiferencje, Multiferencje - Inspiracje, Opinie, Tomasz Słodki

To dobry pomysł na przechowywanie wiedzy – mówi Adam Gieniusz – i dodaje, że na początku sceptycznie był nastawiony do robienia webinariów. Wszystko jednak zmieniło się, gdy trafił do naszego studia, w którym był gościem jednego z webinariów. Co się stało i dlaczego teraz tak regularnie Adam Gieniusz korzysta z webinariów – zobaczmy.

Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newsletter

Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych artykułach. Obiecujemy pisać tylko w ważnych kwestiach.

Tekst ukazał się w magazynie

Multiferencje

Multiferencje to specjalistyczny magazyn poświęcony transmisją online i webinariom, wydany w nakładzie 3000 egzemplarzy. Dystrybuowany do dyektorów marketingu, sprzedaży, HR-u i PR-u oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Redaktorem naczelnym jest Tomasz Słodki. 

Ponad trzydziestu specjalistów rynkowych dzieli się swoimi doświadczeniami w transmitowaniu na żywo.

Zobacz inne artykuły autora:

TOP
Udost.